vrijdag 26 augustus 2011

!!Bericht van de 4e periode!!

Enkele boodschappen van de 4e periode voor het thuisfront:
“Het is hier echt top, mega, de max, super leuk!” (Luna)
“Ik ben niet meegegaan met het nachtspel. Ik heb chocomel gedronken!!!! :D” (Bas)
“… Ik heb ook altijd goed geslapen, tenzij het bed vol zand ligt.” (Bert)
“Ons kamp is echt de top van fun, maar het is spijtig genoeg al gedaan en we komen al bijna huiswaarts (traan).” (Seppe D. L.)
“Het is hier heel leuk. Spijtig dat ik morgen weg moet.” (Mathijs)
“Het nachtspel was keileuk, maar toch ook een beetje eng! Het leek alsof we ontvoerd werden.” (Lora)
“Het kamp is echt megatof, de tijd vliegt. … Maar nu is het kamp bijna gedaan, ‘jammer’. Ik zal toch blij zijn als ik terug in mijn eigen bedje kan slapen.” (Vincent)
“Ik ga 7 kinderen krijgen volgens de waarzegster!!! … HAHAHAHA!!! Vorig jaar zei ze nog drie kinderen :D” (Gerben)
“Ons kamp is echt megafun.” (Arthur N.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten