dinsdag 16 juli 2013

Ronny Reisgraag stuurt zijn eerste brief

Hoi, Ronny Reisgraag hier!

Normaal gezien zou ik jullie kinderen nu begeleiden tijdens hun wereldreis.
Dit lukt me echter niet doordat ik achternagezeten wordt door Japanners.
Dat betekent niet dat ik geen contact heb met hen. Via hun leiding en hoofdleiding
kwam ik al heel wat te weten.
Ze vertelden me dat de busreis vlot verlopen is en dat ze verschrikkelijk veel gelachen
hebben met de film 'de verschrikkelijke ikke'.
In Holwerd stapten ze uit de bus en scheen de zon al op hun blije gezichtjes.
Na enkele leuke pleinspelen konden ze genieten van een zalig tochtje op de boot.
Eenmaal aangekomen op Ameland zijn ze op hun fiets gesprongen richting de boerderij.
Daar konden ze nog genieten van een avondspel waarbij ze de volgende reistip van mij kregen.
Als alles goed verloopt reizen jullie kinderen morgen verder naar het zonnige Braziliƫ.

Zonnige reisgroetjes en vrijdag schrijf ik mijn volgende brief!
Ronny Reisgraag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten