vrijdag 19 juli 2013

Ronny Reisgraag schrijft weer

Hallo luitjes,

Het is weer tijd voor een brief van Ronny Reisgraag.
Ik moet wel beginnen met het spijtige bericht dat ik me nog steeds niet heb kunnen verenigen met de groep.
Maar we houden via brieven wel contact.
Jullie kinderen maken het ongelooflijk, fantastisch goed. Ze amuseren zich rot en reizen samen met hun leiding de hele wereld af.
Dat doen ze aan de hand van tips die ik telkens verstop. Zo weten ze wat het volgende land is dat ze gaan bezoeken.
De  voorbije dagen zijn ze al naar Brazilië, Hawaï en Zuid-Afrika geweest.
Daar vierden ze met de prachtigste outfits carnaval in Rio, speelden op het strand van Hawaï en zwommen  in de zee. Gisteren zijn ze op dagtocht geweest op zoek naar een opperhoofd van een Afrikaanse stam. Na die dagtocht werd er gezwommen in een zalig verfrissend meer, want dat was wel nodig gezien het warme weer.
Vandaag gaan ze naar de Noordpool... brrr! Benieuwd wat ze daar allemaal gaan beleven.
Ik schrijf jullie over enkele dagen weer.

Zonnige groetjes!
Ronny Reisgraag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten